.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند. طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اصلاح شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.(ادامه)
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب و بکارگیری حدود ۱۰۰ هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش و زیر مجموعه‌های آن در سال جاری خبر داد و گفت: دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز در سال جاری جذب و بکارگیری از طریق آزمون‌های استخدامی داشته و خواهند داشت ....(خبر)
(ادامه)
 این طرح که نگارش و تدوین آن با چالش‌های متنوعی همراه بود بعد از تنظیم نهایی در کمیسیون راهی صحن علنی شد و با درخواست قریب به ۲۰۰ نماینده در اولویت دستور کار صحن علنی قرار گرفت. ساماندهی کارکنان دولت شروع شد / کارمندان منتظر افزایش حقوق باشند؟
این طرح که نگارش و تدوین آن با چالش‌های متنوعی همراه بود بعد از تنظیم نهایی در کمیسیون راهی صحن علنی شد و با درخواست قریب به ۲۰۰ نماینده در اولویت دستور کار صحن علنی قرار گرفت.(ادامه)
عدم تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران ، خیانت در حق آنهاست
عدم تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران ، خیانت در حق آنهاستخبرگزاری آریا - رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس با انتقاد شدید از دولت به دلیل عدم پیش بینی اعتبار لازم برای تبدیل وضعیت استخدامی خانواده های ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده گفت: عدم تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران ، خیانت در حق آنهاست.(ادامه)
شمال نیوز : ۷۰ نفر از کارگران شرکتی براساس بخشنامه وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها می‌بایست از نیروی شرکتی به قرارداد مستقیم تبدیل وضعیت شوند اما هنوز حکم آن‌ها صادر نشده است. کارشکنی استانداری در تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری‌های استان
شمال نیوز : ۷۰ نفر از کارگران شرکتی براساس بخشنامه وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها می‌بایست از نیروی شرکتی به قرارداد مستقیم تبدیل وضعیت شوند اما هنوز حکم آن‌ها صادر نشده است.(ادامه)
آزمون استخدامی امسال برگزار می‌شود؟
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی درباره برگزاری آزمون استخدامی در سال جاری گفت: سازمان اداری و استخدامی برای برگزاری آزمون ملاحظه سازمان سنجش را دارد و اگر این سازمان بتواند شرایط و امکانات برگزاری آزمون استخدامی را فراهم کند، ما آماده برگزاری آن هستیم.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براساس اصلاحات صورت گرفته در این طرح، موضوع استخدام رسمی به وضعیت نیروهای شرکتی و در قالب قرارداد کار معین تقلیل پیدا کرد.

جزئیات آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براساس اصلاحات صورت گرفته در این طرح، موضوع استخدام رسمی به وضعیت نیروهای شرکتی و در قالب قرارداد کار معین تقلیل پیدا کرد. (ادامه)
رییس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که طبق لایحه‌ای که در حال تنظیم است، ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود.
ساعت کاری ادارات در سراسر کشور ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود/ روز‌های پنجشنبه در تمام شهرستانها هم مانند تهران، ادارات تعطیل خواهد بود
رییس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که طبق لایحه‌ای که در حال تنظیم است، ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود. (ادامه)
نماینده مجلس تاکید کرد: ریاست سازمان امور اداری و استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی جز قول های رئیس جمهور به مجلس بود انتظار می رود در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد. تبدیل وضعیت نیروی ها شرکتی به رسمی از قول های عملی نشده رئیس جمهور است
نماینده مجلس تاکید کرد: ریاست سازمان امور اداری و استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی جز قول های رئیس جمهور به مجلس بود انتظار می رود در این زمینه اقدام عاجل صورت گیرد.(ادامه)
افزایش 33 درصدی کرایه سرویس مدارس در ساری !
عضو شورای شهر ساری در بررسی نرخ کرایه مصوب سرویس مدارس گفت: کرایه جدید سرویس مدارس نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش یافته است این طرح با 7 رای اعضای شورای شهر ساری به تصویب رسید.(ادامه)
شمال نیوز: تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری ساری یکی از موضوعات روز این روزها در مرکز استان مازندران است.

پرسنل رسمی حقوق گرفتند ؛ شرکتی ها شاید وقتی دیگر ....!
شمال نیوز: تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری ساری یکی از موضوعات روز این روزها در مرکز استان مازندران است. (ادامه)
کمپانی نفتی فرانسه مسئولان ساده دل قبلی ما را تشویق به قطع همکاری با چین کرد/ وزارت نفت روحانی این توصیه را قبول کرد/ توتال عکس یادگاری‌اش با مسئولین ما را گرفت و رفت/ برخی ساده لوحان می‌گویند به سمت غرب برویم!(خبر)
(ادامه)
افزایش ۳۰۰ درصدی اجاره تلویزیون‌های شهری در ساری
رئیس شورای اسلامی شهر ساری، منفعت شهر را در درآمد پایدار شهرداری دانست و گفت: جایگاه سی.ان.جی، دکه‌ها و تلویزیون شهری مواردی هستند که باید با مصوبه شورای شهر به مزایده گذاشته شود تا سود بیش‌تری برای شهرداری داشته باشد.(ادامه)
بدهی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی/ اعتبار سفر دولت به زباله سوز ساری رسید
شهردار ساری بدهی شهرداری را هزار میلیارد تومان اعلام کرد و درباره تبدیل وضعیت نیروها گفت: هزار فرزند ایثارگر به صورت شرکتی مشغول کار هستند که باید تبدیل وضعیت شوند.(ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد . نیک نژاد : ارزش و اهمیت شرکت چوب و کاغذ مازندران برای مردم شریف استان بالاست / تولید را به سمت کیفی شدن پیش می‌بریم
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد .(ادامه)
نحوه تبدیل وضعیت نیروها به دنبال تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت
نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به بررسی نحوه تبدیل وضعیت نیروها به دنبال تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت اختصاص یافت.(ادامه)
رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز ضمن خیرمقدم به بیست و چهارمین استاندار مازندران آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر را جهت همکاری به منظور توسعه مرکز استان اعلام کرد. اتتقاد عجولانه بخشی از شهردار ساری/ سید حسین یوسفی: برخی بدنبال خواسته های شخصی هستند
رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز ضمن خیرمقدم به بیست و چهارمین استاندار مازندران آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر را جهت همکاری به منظور توسعه مرکز استان اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد نمایندگان مازندران بیشتر خود را مشغول مناصب رای سازی چون بخشدار و فرماندار و امثالهم کرده و از مجاری اقتصادی کلان که استان را سرشار از آورده های اقتصادی می نماید غافل شده اند . انتصاب مدیر جنوبی در سرپرستی شرکت نفت خزر / نمایندگان مازندران بیشتر بدنبال انتصاب دهیار و بخشدار و .... هستند تا مدیران کلان اقتصادی بومی !
شمال نیوز : به نظر می رسد نمایندگان مازندران بیشتر خود را مشغول مناصب رای سازی چون بخشدار و فرماندار و امثالهم کرده و از مجاری اقتصادی کلان که استان را سرشار از آورده های اقتصادی می نماید غافل شده اند .(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با هفته اول مهرماه ، شبکه های اجتماعی مطالبه گر در بابلسر از اخراج فله ای چهل نفر از شهرداری این شهر خبر دادند . اخراج فله ای چهل نفر از شهرداری بابلسر در ماههای اول شورای ششم
شمال نیوز : همزمان با هفته اول مهرماه ، شبکه های اجتماعی مطالبه گر در بابلسر از اخراج فله ای چهل نفر از شهرداری این شهر خبر دادند .(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با اعلام این که شهرداری بزرگ استان به انبار نیروی انسانی تبدیل شده اند ، گفت : انباشت نیروی انسانی و دغدغه پرداخت حقوق کارکنان و مسائل مالی شهرداری‌های بزرگ در استان مازندران جدی و نگران کننده است. انباشت نیروی انسانی در شهرداری‌های بزرگ مازندران نگران کننده است
شمال نیوز: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با اعلام این که شهرداری بزرگ استان به انبار نیروی انسانی تبدیل شده اند ، گفت : انباشت نیروی انسانی و دغدغه پرداخت حقوق کارکنان و مسائل مالی شهرداری‌های بزرگ در استان مازندران جدی و نگران کننده است.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
شرایط تبدیل وضعیت نیروهای وزارت علوم در برنامه‌های دولت نیست
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات گفت: تبدیل وضعیت نیروهای وزارت علوم از شرکتی به قراردادی یا استخدامی در برنامه‌های دولت نیست ولی ضوابط و مقرراتی در حال انجام است تا نیروها بتوانند دریافتی مشابه یا همسان داشته باشند.(ادامه)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید. رئیس جمهوری انقلابی انتخاب کنید؛ با عملکرد اتوکشیده و این‌ها نمی‌توان کار کرد / برخی میگویند «رئیس جمهور اختیارات ندارد» که این‌ها خلاف واقع است؛ عمده مسئولیت‌ها و همه بودجه در اختیار اوست / داوطلبان ریاست جمهوری سنگینی کار را بدانند / مشارکت بالا و انتخاب رئیس‌جمهور قوی، ضدفساد، جهادی و امیدوار برای ایران قوی(خبر)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید.(ادامه)
شمال نیوز : شهرداری‌ها به‌واسطه منابع درآمدی که از مردم شهر دارند باید پاسخگوی سوالات آنها باشند و من در این راستا چند سوال از سرپرست شهرداری محترم دارم .... پنج سئوال از سرپرست شهرداری ساری و ابهاماتی که نباید بی پاسخ بماند
شمال نیوز : شهرداری‌ها به‌واسطه منابع درآمدی که از مردم شهر دارند باید پاسخگوی سوالات آنها باشند و من در این راستا چند سوال از سرپرست شهرداری محترم دارم ....(ادامه)
محکومیت دولت آمریکا به پرداخت یک میلیارد دلار در یک پرونده و ۲۶ هزار میلیارد تومان در پرونده دیگر/ بازگشت مجموعه کشت و صنعت مغان به دولت و استقرار مدیرعامل جدید / کیفرخواست بخش دوم پرونده اکبر طبری صادر شد ....(خبر)
(ادامه)
رئیسی: احتمال واردات واکسن «فایزر» به کشور کم است
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان این که محدودیت تردد شبانه در سراسر کشور ادامه می‌یابد، گفت: احتمال این‌که واکسن فایزر را وارد کشور کنیم بسیار کم است، زیرا شرایط نگهداری دشواری دارد. باید حداقل ۲۱ میلیون نفر را در کشور واکسینه کنیم.(ادامه)
حمید طالبی شهردار که باید باشد؟ متعهد، متخصص یا مدیر؟
حمید طالبی(ادامه)
در شرایطی که طی ۱۰ ماه اخیر، جامعه پرستاری تحت شدیدترین فشار کاری قرار داشته است، اما همچنان دستمزدها و مزایای این گروه از کادر درمان، تناسبی با میزان فداکاری و جانفشانی آنها ندارد و معلوم نیست چرا علیرغم تصویب قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در حدود ۱۴ سال پیش این قانون اجرایی نمی شود؟! چرا حق پرستاران را نمی دهند؟!(يادداشت)
در شرایطی که طی ۱۰ ماه اخیر، جامعه پرستاری تحت شدیدترین فشار کاری قرار داشته است، اما همچنان دستمزدها و مزایای این گروه از کادر درمان، تناسبی با میزان فداکاری و جانفشانی آنها ندارد و معلوم نیست چرا علیرغم تصویب قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در حدود ۱۴ سال پیش این قانون اجرایی نمی شود؟!(ادامه)
مردم نباید قربانی مشکلات به وجود آمده حوزه شهری ساری شوند/شورای شهر به وظایف نظارتی خویش عمل کند
فرماندار ساری گفت: مشکلات ایجاد شده در مدیریت شهری نباید بهانه ناکارآمدی در این مجموعه باشد و مردم از قبل این مشکلات دچار خسران شوند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.